Veebipoe https://www.wibi.ee/ (edaspidi Veebipood) omanik on Mewell OÜ (registrikood 11927705), asukohaga Nõlvaku 9-32, Tartu, 50708, Tartumaa.

  1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1. Müügitingimused kehtivad Mewell OÜ (edaspidi Wibi), registrikoodiga 11927705, asukohaga Nõlvaku 9-32, Tartu, 50708, Tartumaa ning Wibi lehelt tellija (edaspidi klient) vahel.

1.2. Pooled juhinduvad käesolevatest tingimustest ning kehtivatest Eesti Vabariigi õigusaktidest.

1.3. Müüdavate kaupade hinnad on eurodes ning märgitud kaupade juurde, välja arvatud eritellimusel valminud tooted, nende hind lepitakse Wibi ja kliendi vahel eelnevalt kokku. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

1.4. Teave kauba kohta on esitatud vahetult kauba juures.

1.5. Wibi jätab endale õiguse müügitingimuste ning hinnamuudatuste teostamiseks. Hinnamuudatustest teavitatakse Wibi veebilehel ning need jõustuvad muudatuse avaldamise hetkest. Varem esitatud tellimuste puhul kohaldatakse tellimuse hetkel kehtinud tingimusi.

  1. Tellimuse vormistamine, tasumine ja täitmine

2.1. Kauba tellimine ja tasumine. Kauba hinnainfo on kuvatud eurodes ning tasumine toimub sellest lähtuvalt samuti vaid eurodes. Kauba tellimiseks tuleb kodulehel välja valida sobiv toode. Järgnevalt lisa toode ostukorvi. Seejärel liigu edasi ostukorvi ikoonile ning vormista tellimus, täites kauba kohaletoimetamiseks vajalikud väljad ning vali sobiv makseviis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut
  • Pangaülekanne

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.1.1. Pangalingiga teostatud makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Wibi`l puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Wibi on isikuandmete vastutav töötleja, Wibi edastab pangalingiga teostatud maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.

2.1.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Wibi arvelduskontole.

2.2. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

  1. Kohaletoimetamine

3.1. Kauba saatmiskulud kannab klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kaup tarnitakse kliendile Eesti siseselt, kokkuleppel ka mujale. Kauba kättesaamiseks on järgnevad võimalused: Omniva, Smartposti pakiautomaat, DPD pakiautomaat. Kaubale on võimalik Tartus ise järgi tulla, leppides eelnevalt meili teel kokku.

  1. Poolte vahelised õigused, sh taganemisõigus

4.1. Kliendil on õigus tellimuse alusel sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest kliendile. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest alates vabas vormis taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@wibi.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemise avaldusse märkida kliendi pangakonto number ning konto valdaja nimi, kuhu tagastatav raha kanda.

4.4. Kauba tagastamise kulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

4.5. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.6. Wibi tagastab tagastatava kauba kättesaamisel kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik kliendilt lepingu alusel saadud tasud (v.a juhul, kui on tuvastatud kasutamise või kulumise märke, võib Wibi hinda alandada ning kliendile tagastada vähendatud väärtuses kauba maksumuse).

4.7. Wibi võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.8. Wibi võib lepingust taganeda, kui klient ei ole arvel näidatud aja jooksul arvet tasunud.

  1. Pretensiooni esitamise õigus

5.1. Wibi vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Wibi kohustus.

5.2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel viivitamatult pöörduda Grafi poole, saates e-kirja aadressile info@wibi.ee.

5.3. Wibi ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile, sh toote ebakorrektsest/ hooletust hooldamisest või mittesihtotstarbelisest kasutamisest tingituna.  Samuti ei vastuta Wibi transporditeenust pakkuva ettevõtte süül või transportimisel tekkivate kahjustuste eest ning toote loomuliku kulumise eest.

5.4. Kui Wibi`st ostetud kaubal on puudused, mille eest Wibi vastutab, parandab või asendab Wibi puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Wibi kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Wibi ei vastuta kliendi moraalse kahju tekkimise eest.

5.5. Wibi vastab kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

5.6. Kliendil on õigus kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

  1. Isikuandmete töötlemine

6.1. Wibi töötleb teatud määral kliendi isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid), eelkõige tellimuse töötlemiseks ning kauba kliendile saatmiseks. Täpsem info isikuandmete töötlemise kohta on leitav Privaatsuspoliitikas. Wibi ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele, v.a. veoteenust pakkuvale ettevõtetele, makselahendust pakkuvatele ettevõtetele ning koostööpartneritele.

  1. Vaidluste lahendamine

7.1. Kui kliendil on Wibi osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressil info@wibi.ee.

7.2. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, on kliendil võimalik pöörduda kohtuväliste vaidluste lahendamise üksuste poole:

7.2.1. Tarbijavaidluste komisjoni poole (Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post avaldus@komisjon.ee). Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada: https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada kliendi ja Wibi vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

7.2.2. Euroopa Liidu internetipõhise tarbijavaidlusi lahendava platvormi ODR poole: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. Autoriõigused

Kõik Wibi kodulehel, sotsiaalmeedia kontodel (Facebook, Instagram) olev intellektuaalomand on kaitstud autoriõiguse seadusega ning selle omavoliline kasutamine, levitamine ja kopeerimine ilma Wibi nõusolekuta on õigusvastane ning sellest lähtuvalt seadusega karistatav. Autoriõigused kuuluvad Wibile.